دنیایی به رنگ یاسی

دنیایی به رنگ یاسی

زندگی یعنی زنده و پاک زیستن و لمس حقایق بی نظیر هستی و بهترین استفاده از این هدیه ملکوتی وشکرگزاری
دنیایی به رنگ یاسی

دنیایی به رنگ یاسی

زندگی یعنی زنده و پاک زیستن و لمس حقایق بی نظیر هستی و بهترین استفاده از این هدیه ملکوتی وشکرگزاری

من متفاوتم

من به اینجا میگم درد دل خونه .

یک زمانی هم همین بود. و همه با هم از همه چیزمان میگفتیم و آسیبی نمیدیدم که هیچ کلی تجربه کسب میکردیم .دوستانی که هم را ندیده بودیم.


زندگی ام جدیدا نمیدونم چرا سخت شده.... یک کاری را میخواهم انجام دهم ده برابر بقیه انرژی از من میگیرد. مطمئنم اگر مثلا فلانی همین را بخواهد انجام دهد اصلا اینهمه برو بیا ندارد.

مثلا تکمیل یک پرونده ...انقدر حرص بخور و همه چیز را مرتب بکن و با ماژیک سیاه گنده رویش بنویس که قاضی متوجه بشه یا قاضی بی حوصله نگاه کنه ....

یا کارهای دیگر

اغلب از خودم عصبانیم ..و این عصبانیت سد راه من شده ...نمیگذارد رشد کنم و جلوتر بروم..

چون در دیدگاه اجتماعی من متفاوت هستم . و از نظر خانواده ام ایراد دارم.



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.