دنیایی به رنگ یاسی

دنیایی به رنگ یاسی

زندگی یعنی زنده و پاک زیستن و لمس حقایق بی نظیر هستی و بهترین استفاده از این هدیه ملکوتی وشکرگزاری
دنیایی به رنگ یاسی

دنیایی به رنگ یاسی

زندگی یعنی زنده و پاک زیستن و لمس حقایق بی نظیر هستی و بهترین استفاده از این هدیه ملکوتی وشکرگزاری

مدیتیشن احضار تک شاخ

مدیتیشن احضار تک شاخ - د ر کانال تلگرام یاس بنفش قرار داده شد.


عزیزان نظر به اینکه کامپیوتر من دو سال پیش با هارد اکسترنال که کنارش بود کامل آتش گرفت - تمام فایلهای مدیتیشن من در این کانال خداراشکر تمام کمال هست که ده سال بیشتره دارم استفاده میکنم و به نتایج عالی رسیدم. ادرس تلگرام

https://t.me/banafshyas


البته کانال یوتوب اصلی من، با اطلاعاتی کاملا جدید از عالم ماوراطبیعه و متافیزیک و  متفاوت از انچه درج شده با هویت کاملا متفاوت ولی با محتوای همین وبلاگ وجود دارد که به عده کمی داده ام . ( با کانال یوتوب یاس بنفش که جملات تاکیدی و غیره در آن است فرق دارد ) . تولید محتوا توسط خودم است

به زودی اطلاع رسانی میکنم . و اگر بتوانم مطالب را به صورت متنی اینجا میگذارم .


اگر کسی آرشیو  وبلاگ قدیمی من سال 88 را دارد ممنون میشوم برایم ارسال کند چون یادم هست یکی دو نفر داشتند.


متاسفانه خط موبایل مرتبط با اینستاگرام یاس بنفش هم گم شده . و نتوانستم اینستاگرامم را بروز کنم.