دنیایی به رنگ یاسی

دنیایی به رنگ یاسی

زندگی یعنی زنده و پاک زیستن و لمس حقایق بی نظیر هستی و بهترین استفاده از این هدیه ملکوتی وشکرگزاری
دنیایی به رنگ یاسی

دنیایی به رنگ یاسی

زندگی یعنی زنده و پاک زیستن و لمس حقایق بی نظیر هستی و بهترین استفاده از این هدیه ملکوتی وشکرگزاری

معرفی کتاب

کتاب هاله نورانی


 نوشته: ریچارد وبستر

ناشر: لیوسا

ترجمه: نفیسه معتکف

 

درباره کتاب:

بیاموزید چگونه هاله ی نورانی را تشخیص دهید، ببینید و تفسیر کنید.کتابی که در دست دارید یکی از کامل ترین کتاب های موجود در زمینه ی تفسیر هاله نورانی است. با به کار گیری روش های اثبات شده،شما یاد میگیرید: تعبیر و تفسیر معانی رنگ ها را در هاله نورانی خود. برقراری ارتباط بهتر با دگران. شناخت شخصیت افراد. تشخیص عشق، محبت، تزویر و ریا، دروغ.

در بسیاری از حکاکیهای روی سنگ و نقاشیهای کهن به دست آمده ، پوشش عجیبی به دور سر افراد نقش بسته است. در تصاویر بر جا مانده از قدیسان قبل از مسیحیت نیز هاله هایی طلایی و درخشان به دور سر آنها دیده می شود. همچنین در کتب مقدس هر تمدنی از [هاله ی نورانی] یاد شده است.

می گویند؛وقتی حضرت موسی از کوه پایین آمد، هاله ای دور سر او را پوشانده بود. او نمی دانست که پوست صورتش درخشنده است تا اینکه با [یهوه] گفتگو کرد و وقتی هارون و تمام فرزندان بنی اسرائیل موسی را دیدند، پوست صورتش به قدری درخشان بود که نتوانستند به او نزدیک شوند.

[هومر] شرح می دهد که آئورا غبار درخشانی است که از (نور ذات الهی) سرچشمه گرفته و نشانه ی قدرت بشر است. هندوها نیز آن را انرژی [پرانا] می نامند.

اگر باور داشته باشید که می‎توانید هاله‌ها را ببینید، خواهید توانست. اکنون تصمیم بگیرید، و بدانید که خواهید توانست این مهارت را کسب کنید!.

 


کتاب شفای زندگی

 این کتاب بهترین کتابیه  که داشتم . و تا به حال 7 بار خوندمش . و به هرکسی که دیدم هم توصیه کردم. مثلا مادرتپل اوایل همش میترسید سرطان سینه داشته باشه . گاهی زار زار گریه میکرد. بهش گفتم دلیل این قضیه احساس وابستگی شدید به تپل و مادری کردن شدید است. وقتی ریشه مشخص بشه ترس ها خرد میشود و بیماری از بین میرود .به همین سادگی .

 

خوندن این کتاب ذهن وفکر آدم رو باز میکنه و آدم رو تغییر میده.

 

 

 

 

کتاب 365 راز فنگ شویی

یک کتاب کوچک ولی خیلی مفید. تقریبا میتونم بگم از بین کتابهای فنگ شویی اون قفسه تقریبا 20 دقیقه وقت گذاشتم و همه رو با دقت چک کردم این از همه کامل تر و مفید تر بود.


مثلا توش نوشته . هر روز باید آشغال ها رو بیرون بریزید. و نباید نگه داشته شود. باید محل کار نو طبیعی داشته باشه تا جلوی بی انگیزگی رو بگیره...