دنیایی به رنگ یاسی

دنیایی به رنگ یاسی

زندگی یعنی زنده و پاک زیستن و لمس حقایق بی نظیر هستی و بهترین استفاده از این هدیه ملکوتی وشکرگزاری
دنیایی به رنگ یاسی

دنیایی به رنگ یاسی

زندگی یعنی زنده و پاک زیستن و لمس حقایق بی نظیر هستی و بهترین استفاده از این هدیه ملکوتی وشکرگزاری

باطل کردن طلسم ها لعنت ها نفرین ها ......

باطل کردن طلسم ها لعنت ها نفرین ها ......

گاهی اوقات هر کاری میکنید به درب بسته میخورید و پشت سر هم بدبیاری، انگار افتادین روی طول موج بد. اولا برای اینکه طول موج شما هم فرکانس ملکوت و عوالم بالا سود ذکر الله اکبر، الله خیررازقین و سایر ذکرهای الهی که واقعا چه اعتقاد داشته باشید چه نداشته باشید کلمه الله انرژی خیلی قوی و سد شکن و بسیار پر انرژی است و حتی باعث میشود به شما ذکر شخصی از عالم بالا گفته شود. و موکل های خوب و قوی. به طوریکه هرانچه طلب میکنید در دم حاضر میشود. 

راه دیگر   باطل کردن لعنت ها و طلسم ها توسط   خانم کریستینا فون توضیح داده شده است  که از این  سمینار و کتابش نیز ترجمه کردم .

مجدد روی صندلی بنشینید؛ تمام اعضای بدن را رها کنید تک به تک اسم ببرید مثلا انگشت پای راست انگشت دوم ..... همینطوری تا تاج سر رها کنید.دمای بدن پایین می آید و اگر مثل من سر مایی هستید یک پتو کوچک نازک همیشه موقع این مدیتیشن ها روی خود بندازید. 

  بعد چندتا نفس عمیق بکشید و مثل پست قبل از کف پاها و انتهای ستون فقرات ریشه بزنید در اعماق زمین و خالص ترین انرژی های حیات و زندگی را با کشیدن نفسی عمیق از کفت پا ها و ستون فقرات بالا بکشید. و از تاج سر بازدم کنید و خارج کنید .  همانطور که قبل براتون توضیح  دادم با منشاء آفرینش ارتباط برقرار می کنید وقتی ارتباط را برقرار کردید زمان کار اصلی فرا می رسد :  این جملات رو میخوانید:(  کلیه لعنت ها، نفرین ها، کارمای اشتباهات خود و نسل قبل،  سوگندها قراردادها،  طلسم ها ، زنجیره هایی که  انسداد بوجود اوردند و هر گونه دعای منفی، انرژی منفی واثرات منفی دارو و.........  که دیگر کامیابی برای من ندارند منحل گردد . )  شما شاه د خ اهید بود که 

تمام بارهای منفی   با در نظر گرفتن حافظه هستی و  برنامه‌ریزی‌های کیهانی و تاثیرات و بدون عوارض جانبی موجود منحل میشود  شود و   عشق و نور و انرژی مثبت و اعتماد جایگزین میگردد.  اگر خواستید هر انچه منفی را میتوانی  به این لیست اضافه کنید . یک سوال هم مدام پرسیده میشد که  بعضی ها میگن که آخه من کی هستم که بتوانم  خودم را با منشا آفرینش  ارتباط بدم اصلا فکر نکنید که ارزش شما پایین است چه بسا چه ادمهایی که نزد هستی مرتبه با ارزش تر از ان کسانی هستند که مدام عبادت میکنند. اصلن به این چیزها ربطی ندارد.همه ما خیلی با ارزش هستیم و همه ما قطراتی از خالق در وجود همه ما هست. و اگر بخواااااهید میتوانید . 


#باطل_طلسم #باطل_دعا #باطل_لعنت #باطل_سحر 


ادرس اینستاگرام من 

_yasebanafs