دنیایی به رنگ یاسی

دنیایی به رنگ یاسی

زندگی یعنی زنده و پاک زیستن و لمس حقایق بی نظیر هستی و بهترین استفاده از این هدیه ملکوتی وشکرگزاری
دنیایی به رنگ یاسی

دنیایی به رنگ یاسی

زندگی یعنی زنده و پاک زیستن و لمس حقایق بی نظیر هستی و بهترین استفاده از این هدیه ملکوتی وشکرگزاری

کرونا

دوستان من، ما باید ذهن خود را از اخبار منفی رها کنیم، دوستان عزیزم باید ذهن خودمان را رها کنیم و ترس و نگرانی را بیرون بریزید. نمی گویم کاملا بی خیال و بدون ایمنی باشیم، اما میگویم ذهنتان را از نگرانی، ترس از مرگ و ترس از بیماری خالی کنید، که حقیقتا مرگ ترس ندارد و عین شفا و ورود به جهانی والاتر است و همدیگر را آنجا بلاخره خواهیم دید، علی الخصوص اعضای خانواده، در کتب مختلف خواندم و دیدم ، و تحقیفات گسترده ای راجع مرگ کردم و اولین پست من سال ۸۷ در مورد مرگ بود که انسان مثل یک کتاب است وقتی میمیرد محتوای کتاب در واقع اصل و واقعیت ما منتقل میشود و کتاب بدون محتوا دیگر ان کتاب نیست و جسم ما لباس روح ما است و امانت الهی و باید حسابی به آن رسیدگی کنیم و در بهترین وضعیت و شرایط نگه داریم ، اما از مرگ نترسید که فقط لباس عوض کردن است . و زندگی ارزشمند است و زیباست و آنچه ترس دارد و شجاعت میخواهد زندگی کردن است، ان شالله که صد و بیست سال زنده باشید و از زندگی شاد و پر از نعمت و برکت و ثروت و شادی و عشق برخوردار باشید.


پ.ن: این متن را من در اینستاگرام یک ماه پیش نوشتم - و یک فولدر کامل تحقیقات کرونا هایلایت کردم . 




https://www.instagram.com/banafshyas/

هیپنوتیزم ناخواسته

واقعیت هیپنوتیزم چیست؟ این را استادم سال هشتادوپنج خیلی خیلی خیلی با تاکید گفتند: هرآنچه توجه ما را تمام و کمال به خود جذب کند در حدی که صداهای اطراف را نشنویم آن لحظه هیپنوتیزم شده ایم. در واقع ما هر روز حداقل ده ها بار بدون آنکه بدانیم هیپنویزم میشویم - مخصوصا وقتی که به چیزی زل زده و مثل مسخ شده ها میشویم. 




و کاملا با باورهای قبلی فرق دارد که میگفتند باید پاندولی را جلوی چشم بگیرند و طرف کم کم به خواب مصنوعی برود.



یعنی ما هر روز ساعتها جلوی تلویزیون هیپنوتیزم میشویم، در شبکه های اجتماعی هیپنوتیزم میشویم.
و یاد خوابی افتادم که مرتبط با همین موضوعه. که تعریف خواهم کرد.

یک خواب بسیار عجیب و قابل تامل که مرتبط است با مسخ شدن همه آدمها با هم - که خواهرم دیده است. گفت دید عده زیادی یعنی همه مردم مشترکا به یک صفحه بزرگ زل زده اند و مسخ شده و هیچ از اطرافشان خبر ندارند. و چشمانشان همه زرد شده بود- بدون پلک زدن- و جمعیت کثیری بالغ بر صدها نفر در خیابانها و همه جا با چشمان زرد و مسخ شده زل زده بودند و فقط عده ای بسیار کم بیدار بودند و سعی میکردند بقیه را بیدار کنند ولی نمیتوانستند.