دنیایی به رنگ یاسی

دنیایی به رنگ یاسی

زندگی یعنی زنده و پاک زیستن و لمس حقایق بی نظیر هستی و بهترین استفاده از این هدیه ملکوتی وشکرگزاری
دنیایی به رنگ یاسی

دنیایی به رنگ یاسی

زندگی یعنی زنده و پاک زیستن و لمس حقایق بی نظیر هستی و بهترین استفاده از این هدیه ملکوتی وشکرگزاری

انسانها مثل بافت پارچه هستند

نوشتن اساسا چه برای خودم چه به صورت وبلاگی حالم را خوب میکند

انگار انرزی ما آدمها را به هم پیوند می دهد و یک انرژی نو وتاززه و قدرتمند به وجود می آورد.

انگار ما همه به هم وصلیم

مثل زنجیر

از غم دیگران ملول میشویم .

و از شادی دیگران شاد.

این احساس ناخودآگه به ما میرسد.

آن طرف کشور زلزله میشود . و عصرهای زمستان غم دل من را میگرفت . چنان غمی که باورش مشکل بود.

ناگهان شادی های بی حد و حصر

و خلاصه انسان موجود اجتماعی است و چه قدر نیازمند اجتماع و معاشرت و گفتگواست .

این ها باعث رشد و تعالی او میشوند.

انسان تنها به کمال نمیرسد . میپوسد و دچار افکار فاسد و پوسیده میشود.

بعد از سه سال خوشحالم برگشتم. چون من همواره ولاگ نویسم . در این مدت در خلوت خود می نوشتم و برای خودم تنهایی .

ولی یک آنی به من گفت دوباره برگرد. یک آن

شب سیزده بدر بود یعنی دوازدهم فروردین . و من ناگهان ایسنتاگرام وبلاگم را راه اندازی کردم و خواهان تماس مجدد با دوستان قدیمی شدم. انساهای متعالی و از کامنتها دریافتم خدایا همه خاطراتم را به یاد دارند از خودم بیشتر و اصرار عزیزانم و مهربانان باعث شد وبلاگ را راه اندازی کنم . البته مریم عزیزم ( وبلاگ نیلا و زندگی) هم چند ماه پیش گفت چرا هیچکس نمی نوی ن.یسد مریم دوست داشتنی . مریم عزیز . چندی به فکر فرو رفتم و فراموشم شد.


امید دارم که شاید نوشتن روزمره های معمولی زندگی ام به درد بخور باشد. دوستتان دارم