دنیایی به رنگ یاسی

دنیایی به رنگ یاسی

زندگی یعنی زنده و پاک زیستن و لمس حقایق بی نظیر هستی و بهترین استفاده از این هدیه ملکوتی وشکرگزاری
دنیایی به رنگ یاسی

دنیایی به رنگ یاسی

زندگی یعنی زنده و پاک زیستن و لمس حقایق بی نظیر هستی و بهترین استفاده از این هدیه ملکوتی وشکرگزاری

نبرد آخرزمان شروع شده

جنگ جهانی سوم، و جنگ آخرزمانی، بعید میدونم تن به تن و با اسلحه و بمب باشد، بلکه این است که شما را از خودتان متنفر کنند و از زندگی سیر کنند و اینگونه هرکسی میشود دشمن خودش ، و شروع به خودتخریبی میکند و در بهترین حالت گوشه گیر و افسرده میشود، این است که همه به هم بی اعتماد بشوند، و رقم صفرهای اسکناسها بی اعتبار شود، بخاطر فساد عده ای ، بقیه نیز زیر سوال بروند .

دوستان ، ما هم اکنون در دهه اول جنگ نرم هستیم، جنگ اخرزمانی، جنگ از بین بردن اعتقادات، از بین بردن شور و اشتیاق زندگی و نابود کردن آرزو و آمال جوانها و ناامید شدن آنهاست، طوری که عده ای انقدر غرق نعمت میشوند که دیگر هیچ چیز خوشحالشان نمیکنند، بعضی تظاهر به خوشبختی میکنند و روز به روز بیشتر در جوانی پیر میشوند و دنبال خوشی های فیک و الکی گاهی خوشحالند نه خوشحال واقعی، و برخی از شدت نداشتن ، از  آنهایی که به هردلیل لیاقت یا خانواده دارایی دارند کینه توزی میکنند. انگار حق آنها را آنهایی که ثروت دارند خوردند. و گاهی انقدرررررر شکاف طبقاتی زیادددد که اصلن همدیگر را نمیبینند.  و کسی از طبقه مرفه ممکن است به عمرش کسی را در بدترین تنگناها درک نکند. 

ما نباید اجازه بدهیم ، که تاریکی به نور غلبه کنه، ما باید به شدت مراقب باشیم افکار منفی و فرکانس منفی در ما رخنه نکند. 

گاهی واقعا واقعا با دیدن جامعه و اطرافم از ساختن فردایی امیدبخش و زیبا زندگی کردن ناامید میشوم ولی میدونم که هر نفر یک اسلحه است بر علیه خودش و از بین رفتن درخشش روحش و در نهایت از بین رفتن معنویت و شور و عشق جمعی میشود ، و با اینکار باعث پیروزی تاریکی میشود. هنوز دلخوشی های زیادی وجود دارد و هنوز راه چاره و درمان هست، راه بهبود فضای مسموم هست و همه راهها برای رستگاری موجود است، فقط باید به آن دست یابید. و آن با چسبیدن به پاک نگه داشتن خود، و ماندن در شبکه مثبت است، به هر طریقی با گوش دادن سابلیمنال ، جملات تاکیدی، مدیتیشنهای مختلف. هرچه میخواهند بر سر ما بیاید ، ما باید برعکس آن را عملی کنیم، ممکن است خیلی وصله ناجوری بشویم اما درنهایت این نور مسری است. 

تا میتوانید هر شب مدیتیشن کنید. مطالعه زیاد کنید. تا میتوانید کتاب بخوانید. نیکو رفتار و نیکو کردار بودن دقیقا در این شرایط ارزش دارد.نه در زمانی که همه چیز بر وفق مراد باشد.

متاسفانه باید به عرض برسانم ، نیروی تاریکی خیلی قوی وارد عمل شده است و  تمام توانمان لازم است. 

ضمنا از این مجسمه خیلی خوشم می آید و نشانگر غلبه نور بر تاریکی است. و فرشته میکاییل را نشان میدهد که پایش را بر سر اهریمن گذاشته. 

#نبرد_آخرزمان #عشق_به_زندگی #دنیایی_بهتر بسازیم #ازخودمان_شروع_کنیم #دنیایی_به رنگ_یاسی #یاس_بنفش #آخرالزمان


اینستاگرام 
کانال تلگرام برای دریافت فایلهای مدیتیشن رایگان
t.me//banafshyas


بیداری معنوی مهم است مهم

چرا باید چشم سوممان را بازکنیم؟ چرا باید روی معنویت کار کنیم؟

اول اینکه ما اساسا موجودات معنوی هستیم. هر چقدر ببستر روی قدرت روح خود کار کنیم سریعتر به تکامل میرسیم و به خواسته هامون به راحتی میرسیم. یعنی قانون جذب متعلق به آدمهای عادی جامعه است. آدمهای فوق معنوی فقط کافیه اراده کنند چیزی را به دست بیاورند. که در دم به وسیله عناصر مختلف به دستشون میرسه. اما اونها خیلی چیزها را دیگر نمیخواهند. و شاید براشون جذاب نباشه.

البته  بیداری معنوی به معنای منزوی شدن و از دنیا بریدن نیست، بلکه پایه و درون و معنا را میبینی و درک میکنی که گاهی دردناک است و ولی چون به تدریج بدست می آید و یکشبه نیست باعث میشود بتوانی با چیزهایی که درون و مفهومش را میفهمی کنار بیایی یا بجنگی تا درستش کنی. اگر یکشبه بیداری معنوی رخ میداد، مردم دیوانه میشدند و از شدت وحشت به گوشه اتاق میخزیدند یا از خوبی ها فکر میکردند توهم زدند. 

چشم سوم آن طور نیست که بروی و مثل یک تلویزیون شصت و پنج اینچ همه چیز های غیبی را ببینی، بلکه بهت محرز میشه و مثل قطعات پازل کل و جز را میبینی و مفهوم را همانطوری که واقعا هست درک میکنی نه چیزی که نمایش داده میشود.یک درک عمقی با گوشت و پوست و روح از مواردی که وجود دارد پیدا میکنید.  هم اکنون اگاهی جمعی بسیار بالا رفته است و اکثر ادمها از این مزیت برخوردارند. و وای بحال کسانی که کلن توی باغ نیستند و فرصت از دست می دهند و حقیقت جو نیستند و وقتی برایشان آشکار شود ممکن است دیر شود. 


#چشم_سوم #بیداری_معنوی #یاس_بنفش #دنیایی_به_رنگ_یاسی



اینستاگرام 
کانال تلگرام برای دریافت فایلهای مدیتیشن رایگان
t.me//banafshyas