دنیایی به رنگ یاسی

دنیایی به رنگ یاسی

زندگی یعنی زنده و پاک زیستن و لمس حقایق بی نظیر هستی و بهترین استفاده از این هدیه ملکوتی وشکرگزاری
دنیایی به رنگ یاسی

دنیایی به رنگ یاسی

زندگی یعنی زنده و پاک زیستن و لمس حقایق بی نظیر هستی و بهترین استفاده از این هدیه ملکوتی وشکرگزاری

تولدم ۲۰تیر و تشکر وافررررررررر

ممنونم ازراین همه محبت و معرفت و دوستی وعشق شما عزیزای دلم، و هدیه هایی که از جاهای مختلف و شهرهای دیگر  به دستم رسید که، واقعا شوکه شدم و انتظار نداشتم. امیدوارم لایق عشق و محبت باشم. سه تا مناسبت در تیرماه داشتیم: تولددهمسر یک تیر ، سالگرد ازدواج ۱۵ تیر، و تولد خودم . 

پ. ان :  عکس هدیه ها را میگذارم.

#یاس_بنفش #دنیایی_به_رنگ_یاسی #تولد۲۰تیر #عشق_ماورا_طبیعه #دنیایی_فراتر_از_حد_تصور #جهانهای_موازی


سر بر شانه خدا بگذار تا قصه عشق را چنان زیبا بخواند

که نه از دوزخ بترسی و نه از بهشت

به رقص درآیی

قصه عشق، انسان بودن ماست

اگر کسی احساست را نفهمید مهم نیست

سرت را بالا بگیر و لبخند بزن

”فهمیدن” کار هر آدمی نیست…

شانس چیست؟

شانس چیست؟؟؟ شانس نیز چیزی نیست جز بودن در وضعیت هماهنگی ارتعاشی با محیطی که در آن حضور دارید. وقتی در حالت آلفا هستید، خواهید دید که همه چیز بصورت عادی و بدون تلاش خوب پیش میرود و به اصطلاح عموم، شما شانس می آورید. حال آنکه علت اصلی این است که شما در حقیقت در یک هارمونی ارتعاشی و موجی با محیط بوده اید و به همین علت الگوهای خوش فرم و زیبایی را نیز در رویدادهای اطراف شاهد شده اید که عموم، نام آنرا شانس میگذارند.


اینستاگرام 
کانال تلگرام برای دریافت فایلهای مدیتیشن رایگان
t.me//banafshyas


عصر جدید از یک تیر۹۹ شروع شد

خورشید گرفتگی یک تیر مثل اینکه از نظر تغییرات ارتعاش و فرکانس بسیار مهم و گاها خطرناک میتواند باشد. 

و عده ای معتقدند که ۲۱ ژوئن ۲۰۲۰ وارد عصر آکواریوس میشویم، یعنی عصری که آگاهی افراد بالا میرود و معنویت مختص گروه خاص نیست و همه به معنویت بالایی میرسند و صلح جهانی و شادی سراسر جهان را میگیرد. اما تا پریشان نشود سامان نگیرد . یعنی ابتدا تنش های فراوان و تغییرات کره زمین رخ میدهد مثل سیلها و زلزله و زمین خودش را نوسازی میکند. نااگاهان و جاهلان احتمالا از قافله عقب می مانند. آن مدینه فاضله که تعریفش را شنیده ایم در این عصر اتفاق میفتد علوم گسترش ده برابری دارد و پرده از بسیاری از اسرار می افتد. 

بهتر است فقط انرژی خود و افکار خودمان را تاجاییکه قدرت دارید مثبت نگه دارید. 

مردم مستقیم با حقایق مهم هستی و آفرینش روبرو میشوند که باید خیلی آمادگی داشته باشند ، چون دیگر آنچنان علنی است که ممکن است آدم شوکه شود و نیاز به آمادگی روانی دارد. افراد بیدار شده و آگاه همدیگر را پیدا میکنند. و افرادی  که درجه ارتعاش بالایی دارند با همرده های خودشان ، خانواده روحی تشکیل میدهند‌ 

من صدها بار خوابهایی درباره  این موضوع در ده سال گذشته مرتبا دیده ام، و شوکه شدم از خانواده روحی تا مدارس علوم متعالی و روحی تا دیدن خانواده روحی خودم،  خلوت شدن زمین از ساکنین ، اما هنوز به نتیجه نرسیده ام. چون کمی ممکن است ترسناک باشد نمیگویم. 

#عصر_آکواریوس #خورشیدگرفتگی۹۹

از کجا بفهمیم خواستگاری که می آید خوب است؟

از کجا بفهمیم خواستگاری که می آید خوب است؟ این سوالی است که اکثرا و دائما از من پرسیده میشود . یک تکنیک بسیار ساده وجود دارد که شما میتوانید متوجه بشید. برای این کار شما باید سوال خود را رو روی ورق کاغذ بنویسید . به شما یاد بدم که اگر کسی سوالی داشتید که جوابشو نمیتونی پیدا کنی چیکار می کنی بکنیم و این تکنیک مربوط به نویسنده تورین است که در یکسری کلاس‌هایی که میرفتم یاد گرفتم و به این ترتیب است سوال من رو روی ورق کاغذ بنویسید . روی یک صندلی یا مبل راحت بنشینید. و بدن را کاملا ریلکس کنید؛ سپس تصور کنید از کف پای شما ریشه در دل زمین میرود و خالص ترین و پاک ترین انرژی حیات را به بدنتان میرساند و از انتهای ستون فقرات هم به همینصورت ریشه تا اعماقی که می توانید تصور کنید و خودمان را با هستی ارتباط میدهیم. چند لحظه مکث می کنیم. دست چپ روی قلب و دست راست روی تاج سر بگذارید. نفس های عمیق بکشید سوال خود را بلند بخوانید و بعد ناگهان یکسری جواب از ذهن شما سرازیر میشود ، که انها را یادداشت کنید. این کار قطعا باید روی کاغذ نوشته شود، چون باعث جوابهای صریح و صحیح میشود. دوباره سوال را تکرار کنید.مکث کنید. این‌قدر این کار را تکرار کنید که دیگر پاسخی نماند. در واقع مرحله سوم به بعد برای همه جواب روشن میشود. #خواستگاری #جواب_به_خواستگار

آنتارمونا

آنتارمونا یعنی سکوت ذهن و کنترل ذهن .

فایلهای تمرینی در تلگرام قرار داده شده است. 

سکوت ذهن تمرینی است واحد که به پنج حالت تقسیم می شود:


حالت اول: آگاهی از حواس پنجگانه و امور کاملا محسوس.


حالت دوم: بیرون کشیدن حواس از عالم خارج و برگرداندن آگاهی به درون ذهن.


حالت سوم: ناظر بودن بر تمامی افکاری که آزادانه در ذهن ظاهر می شوند.


حالت چهارم : اختیاری بودن افکار.


حالت پنجم: رهایی از افکار، و در پایان ورود به مرحله مراقبه.


برای مرحله آگاهی از خود، آنتارمونا تمرینی کامل در سیستم پرورش و نظم آگاهی است. با آموختن آن در می یابیم که چگونه از مراحل ذهن آگاه شویم و افکار را به کنترل درآوریم.


در تمرین سکوت ذهن ما ناظر بر اتفاقات ذهن خواهیم شد و تکرار آن به مدت زیاد ما را به مرحله گواه بودن به خود می رساند.

#آنتارمونا

#کارگرنور #مدیتیشن #خلسه #کنترل_ذهن

تمامی فایلهای صوتی مراقبه در کانال تلگرام موجود است.

@banafshyas

ایدی اینستاگرام _instagram.com/yasebanafsh