دنیایی به رنگ یاسی

دنیایی به رنگ یاسی

زندگی یعنی زنده و پاک زیستن و لمس حقایق بی نظیر هستی و بهترین استفاده از این هدیه ملکوتی وشکرگزاری
دنیایی به رنگ یاسی

دنیایی به رنگ یاسی

زندگی یعنی زنده و پاک زیستن و لمس حقایق بی نظیر هستی و بهترین استفاده از این هدیه ملکوتی وشکرگزاری

این وبلاگ تقلبی است و من نیستم.



این وبلاگ چندین وقت است با اسم من فعالیت میکند . خوب چرا؟؟؟؟؟؟چه فایده دارد؟ 

من هر انچه در اینستاگرام مینویسم منتقل میکنم اینجا

امد نمیدونم چرابلاگ اسکای  متن ها را پس و پیش و کم میکند؟؟؟؟؟؟؟؟با اعصاب من بازی میکند

من در اصل تو اینستا فعالیت دارم.

اینجا را به رسم قدیم نگه داشتم. و منبعی برای دوستانی که اینستا ندارند‌



بالابردن ارتعاشات پارت ۳

پارت ۳ بالا بردن ارتعاشات

۰۹  به خودتان خیلی برسید. انواع زیور آلات و لباس و کیف و کفش اگر میتوانید بخرید . اگر ندارید از آنچه داری بهترینها را بپوش.  لباسهای  زیبا و شیک که گذاشتید تو کمد برای موقعیتی خاص را بپوشید . حتی در خانه. حتی الامکان از تمام کرمها و عطرهایتان استفاده کنید.

۱۰. بی چشمداشت هدیه بدهید به کسانی که دوست دارید و حتی گاه همسایه، گاه کسی که تازه آشنا شدید.

هدیه دادن خیلی ارتعاشات اطرافموک را بالا میبرد

میتونه یک کار هنری و خط شعر باشد روی مقوا، تا هدایای دیگر. 

۱۱.گاهی مهمان دعوت کنید.

مهمان ارتعاشات خانه و محیط پیرامون شما را عوض میکند، برکت می آورد. 

۱۲. کسی را در آغوش بگیرید. آغوش گرفتن هورمون اکسی توسین در بدن شما جاری می کند. که سیستم عصبی شما را آرام می کنند ، سطح استرس شما را پایین می آورند ، سیستم ایمنی بدن را تقویت می کنند ، سلامت قلب شما را بهبود می بخشند و باعث می شوند احساس بهتری داشته باشید. همسر ، فرزندان ، دوستانتان ، اعضای خانواده ، حیوانات خانگی خود را در آغوش بگیرید ... من روزی ده بار سگم را بغل میکنم و به همسرم هم حمله میکنم و به زور بغلش میکنم

بالابردن فرکانس پارت دو

ادامه پست افزایش 
ادامه پست افزایش فرکانس ، لازمه بگم من آخرین مقالات ۲۰۱۹ را ترجمه کردم و خودم تغییراتش دادم چون خشک خالی بود.

بالا بردن ارتعاشات و جذب پارت یک

ارتعاشات خود را چگونه بالا ببریم - که در واقع  یکی از رازهای  قانون جذب است. من روزی دوبار این کارها را میکنم. اول روز. وسطروز. و ده تا کار دیگه که کلن ۴۵ دقیقه هم وقت نمی برد. 

داشتن فرکانس بالاتر، امکانات جدیدی را برای شما به ارمغان می آورد ، واقعیت های جدیدی که شاید قبلاً تجربه نکرده اید. هرچه ارتعاش خود را بیشتر کنید ، بیشتر از انرژی قلب آگاه می شوید ، بیشتر با انرژی منبع هم ترازی می کنید و به تحقق خواسته های خود نزدیک تر می شوید.


پس به جان هر کس دوست دارید هر چه سریعتر ارتعاش خود را بالا ببرید ، و  سریعتر قادر خواهید بود تا  به خواسته هاتون برسید.

۱- پاکسازی ، اصل اول، 

شما نباید به کسی یا موجود جانداری بدی کرده باشید و بکنید . و باید طلب بخشش کنید از خداوند .که خداوند اگر عمیقا شرمنده باشید می بخشد و برکت بیکران جاری مبکند ، برکتی گفتنی و زیاد. توی یک ورق از کسانی که به آنها در گذشته بدی کردید عذرخواهی کنید.

اسم و فامیل و حتی اسم پدر مادرشون را بنویسید . و بعد ورق را بسوزان در آب بی انداز. کسانی رد هم که به شما ظلم کردند هم ببخشید . توی ورق اسمشون بنویسید و تک تک صورتشون را مجسم کنید و ببخشیدشون. یاد خوبی هاشون بیفتید. فعلن دو نفر تو بلک لیست من هستند ولی مطمئنم تا ده روز دیگه میبخشمشون و اصلا یادم میره. چقدر راحت میشی خبر نداری. ببخش بذار برن خودشون تو قانون کائنات بی شوخی جوابشون داده میشه. ما خون خودمون کثیف نمی کنیم.