دنیایی به رنگ یاسی

دنیایی به رنگ یاسی

زندگی یعنی زنده و پاک زیستن و لمس حقایق بی نظیر هستی و بهترین استفاده از این هدیه ملکوتی وشکرگزاری
دنیایی به رنگ یاسی

دنیایی به رنگ یاسی

زندگی یعنی زنده و پاک زیستن و لمس حقایق بی نظیر هستی و بهترین استفاده از این هدیه ملکوتی وشکرگزاری

بالا بردن ارتعاشات و جذب پارت یک

ارتعاشات خود را چگونه بالا ببریم - که در واقع  یکی از رازهای  قانون جذب است. من روزی دوبار این کارها را میکنم. اول روز. وسطروز. و ده تا کار دیگه که کلن ۴۵ دقیقه هم وقت نمی برد. 

داشتن فرکانس بالاتر، امکانات جدیدی را برای شما به ارمغان می آورد ، واقعیت های جدیدی که شاید قبلاً تجربه نکرده اید. هرچه ارتعاش خود را بیشتر کنید ، بیشتر از انرژی قلب آگاه می شوید ، بیشتر با انرژی منبع هم ترازی می کنید و به تحقق خواسته های خود نزدیک تر می شوید.


پس به جان هر کس دوست دارید هر چه سریعتر ارتعاش خود را بالا ببرید ، و  سریعتر قادر خواهید بود تا  به خواسته هاتون برسید.

۱- پاکسازی ، اصل اول، 

شما نباید به کسی یا موجود جانداری بدی کرده باشید و بکنید . و باید طلب بخشش کنید از خداوند .که خداوند اگر عمیقا شرمنده باشید می بخشد و برکت بیکران جاری مبکند ، برکتی گفتنی و زیاد. توی یک ورق از کسانی که به آنها در گذشته بدی کردید عذرخواهی کنید.

اسم و فامیل و حتی اسم پدر مادرشون را بنویسید . و بعد ورق را بسوزان در آب بی انداز. کسانی رد هم که به شما ظلم کردند هم ببخشید . توی ورق اسمشون بنویسید و تک تک صورتشون را مجسم کنید و ببخشیدشون. یاد خوبی هاشون بیفتید. فعلن دو نفر تو بلک لیست من هستند ولی مطمئنم تا ده روز دیگه میبخشمشون و اصلا یادم میره. چقدر راحت میشی خبر نداری. ببخش بذار برن خودشون تو قانون کائنات بی شوخی جوابشون داده میشه. ما خون خودمون کثیف نمی کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.