دنیایی به رنگ یاسی

دنیایی به رنگ یاسی

زندگی یعنی زنده و پاک زیستن و لمس حقایق بی نظیر هستی و بهترین استفاده از این هدیه ملکوتی وشکرگزاری
دنیایی به رنگ یاسی

دنیایی به رنگ یاسی

زندگی یعنی زنده و پاک زیستن و لمس حقایق بی نظیر هستی و بهترین استفاده از این هدیه ملکوتی وشکرگزاری

گول رسانه های غربی را نخوریدبه هیچ وجه واقعیت عین آنچیزی که نشان میدهند نیست .

یک عده وطن فروش که متاسفانه تعدادشان کم نیست ، راه افتادند و از زندگی در غرب الکی تبلیغ میکنند و به به و چه چه آنچنانی که یک عده مردم ساده متاسفانه تحت تاثیر قرار میگیرند و تمام زندگی شان را نابود میکنند فکر میکنند آنجا همه چیز مجانی است در حالیکه زهی خیال باطل . کرایه خانه ها در تورنتو و ونکوور دقیقا مثل ایران و مالیات هم دارد هزینه های بیمارستان و غیره از ایران بالاتر و تازه خدمات ایران را ندارند . مثلا برای خیلی بیماری ها دارو نمیدهند و فامیل مجبورند بسته بسته قرص های آن شخص را بفرستند کانادا . اصلن عین یک منطقه مسخره و خانه های قدیمی حتی مدرن هم نیست حتی عتیقه هم نیست مثل بافت تاریخی باشد .... به کجا چنین شتابان.............

آخه به کدامین سو - خودتان را تکه پاره میکنید بروید کجااااااااااااا.... میدونید آنهایی که به راحتی میتوانند مثلا بروند امریکا یا کانادا به هیچ وجه انجا را برای زندگی انتخاب نمیکنند و برمیگردند ایران. نهایت دو ماه می مانند. از این افراد که وضع مالی خیلی خوبی دارند زیاد هستند و هرگز انتخابشان زندگی در غرب نیست و نخواهد بود. چون با چشم باز و بدون دردسر میتوانند بروند می بینند که اینهمه تبلیغ و به به و چه چه الکی است و خبری نیست. نود درصد بر میگردند. قشر متوسط که میروند راه برگشت ندارند. متاسفانه مجبورند صورتشان با سیلی سرخ نگه دارند . چون وقتی مدرک کانادایی ندارند و بنابرین کار پشت میز نشینی و مدیریت و مهندسی به آنها نمیدهند. کارهای باربری و پیتزا دلیوری و کارهای این مدل انجام میدهند . خداشاهد است که عین حقیقت حق را میگویم .

چون کشور مان را هرج و مرج کردند با سو استفاده .... چرا یک جوان برای رسیدن به رویای غرب باید برود در کمپ پناهندگان به هر قیمتی خودش را به غرب برساند و نهایتا سه چهار بار خودکشی کند.

درحالیکه اگر به یک روستا در ایران برود وضعش بهترخواهد بود . تا شهروند درجه دوم یک کشور غریبه که تازه راهشان هم نمیدهد.

مثلا سحر زکریا میاد پست میگذارد که مردم نان و ماست ندارندبخورند ..........بله انتقاد به مسئولین وارد است ولی شانتاژ کردن و اعصاب خورد کردن مردم درست نیست. و از آن طرف تبلیغ میکنند که بیایین خانه در دوبی بخرید . (ارز مملکت را خارج میکنند ) که هرچقدر ارز خارج شود مردم همان نون ماست را هم ندارند بخورند.

غرب فقط و فقط به درد سفر میخورد و نه برای زندگی .


این سلبریتی ها به جای اینکه ثروتمندان را تشویق کنند کار آفرینی کنند در ایران برعکس به آنها آفر میدهند که بیایند پول را از کشور خارج کنند و این خیانتی بزرگ به مردم ایران است.

بابا گول این توهمی ها را نخورید . من تمام کشور ها را دیدم و لمس کردم و احساس حقارت مردم در کانادا و امریکا و بیکاری و هزار تا کوفت دیگرشان را دیدم .

تا کی باید  سکوت کرد مبادا کسی برنجد. و مردم را به بیراهه کشاندند