دنیایی به رنگ یاسی

دنیایی به رنگ یاسی

زندگی یعنی زنده و پاک زیستن و لمس حقایق بی نظیر هستی و بهترین استفاده از این هدیه ملکوتی وشکرگزاری
دنیایی به رنگ یاسی

دنیایی به رنگ یاسی

زندگی یعنی زنده و پاک زیستن و لمس حقایق بی نظیر هستی و بهترین استفاده از این هدیه ملکوتی وشکرگزاری

باز کردن چشم سوم روش مقوای مشکی

یکی از راه های باز کردن چشم سوم استفاده از یک مقوای مشکی با نقطه ای سفید در وسط آن است میتوانید با لاک غلط گیر آن نقطه سفید را بگذارید. عکس آن را  پیدا نکردم. به آن نقطه سفید در ساعاتی از روز نگاه کنید بدون پلک زدن. و خود را بخشی از نقطه سفید بدانید. خیلی به چشم هایتان فشار نیاورید. تمرکز کرده و افکار متفرقه را بگذارید بیایند و بروند. تا کم کم خلا ذهن پیدا کنید. 

باز کردن چشم سوم پشتکار و کوشش میخواهد. و کار یکشب نیست. البته بستگی به استعداد دارد.

آزمون نقطه سیاه

· 2 دقیقه بخوانید

یک روز یک استاد وارد کلاس شد و از دانش آموزان خود خواست که برای یک آزمون غافلگیرانه آماده شوند. آنها با اضطراب در میزهای خود منتظر شدند تا آزمون شروع شود. استاد برگه ها را داد و به پشت بود طبق روال . از دانش آموزان خود خواست که صفحه را روشن کنند و شروع کنند. در کمال تعجب همه ، هیچ سوالی وجود نداشت ، فقط یک نقطه سیاه در مرکز صفحه خالی است.

استاد با دیدن این عبارات در چهره همه ، این موارد را به آنها گفت: "من از همه می خواهم آنچه را که می بینند در آنجا بنویسند". دانش آموزان گیج ، کار غیر قابل توضیح شروع کردند.


در پایان کلاس ، استاد تمام برگه های  پاسخ را گرفت و شروع کرد به خواندن هر یک از آنها با صدای بلند در مقابل همه دانش آموزان. همه آنها بدون استثناء ، نقطه سیاه را توصیف کردند ، در تلاش بودند  موقعیت خود را در وسط ورق و غیره توضیح دهند. پس از خواندن تمام پاسخهای دانش آموزان،استاد شروع به توضیح داد: "من این را نمی خواهم به شما نمره دهم ، فقط می خواستم چیزی را برای فکر کردن به شما بدهم. هیچ کس در مورد قسمت سفید کاغذ ننوشته است. همه روی نقطه سیاه تمرکز داشتند و همین اتفاق در زندگی ما رخ می دهد. یک کاغذ سفید برای مشاهده و لذت بردن داریم ، اما همیشه روی نقاط تاریک تمرکز می کنیم. زندگی ما هدیه ای است که از طرف خدا ، با عشق و مراقبت به ما عطا شده است و ما همیشه دلایلی داریم که طبیعت را روز به روز تجدید می کنیم ، دوستانمان در اطرافمان ، شغلی که معاش ما را تأمین می کند ، معجزاتی که هر روز شاهد آن هستیم.


با این حال ، ما فقط روی نقاط تاریک مانند مسائل بهداشتی که باعث ناراحتی ما می شود ، کمبود پول ، رابطه پیچیده با یک خانواده ، ناامیدی با دوستان و غیره. نقاط تاریک در مقایسه با همه چیزهایی که در زندگی ما وجود دارد بسیار اندک هستند ، اما آنها مواردی هستند که ذهن ما را آلوده می کنند. بنابراین چشم های خود را از لکه های سیاه زندگی خود دور کنید. از هر لحظه از زندگی خود لذت ببرید. 


قدرت جذب فوق العاده


امکان ندارد که کسی در زندگی سپاسگذار خوشبین و خوشدل باشد و کائنات بهترینها را به او ندهد. اینو با اطمینان صد در صد میگم. میگی چرا . وایسا تا برات بیشت بگم: 

کسی که بتواند از هر آنچه دارد لذت ببرد هنرمند است و دیگران به او غبطه میخورند . چنین کسی کاریزما و جاذبه فراوان دارد. و قدرت جذب بالا. چون اندیشه ها مثل آهنربا هستند و بسامد دارند. وقتی که به فکر کردن می پردازید اندیشه شما به عالم هستی فرستاده می شود و مانند آهن ربا هر چیزی را که بسامد مشابهی داشته باشد به سمت خود جذب می کند.


در واقع آنچه به بیرون فرستاده می شود سرانجام به مرکز و منبع خود باز می گردد و آن منبع خود شما هستید. شما یک برج فرستنده انسانی هستید که از هر نوع برج فرستنده موجود در روی کره زمین قدرتمندتر است.

و تصاویری که بعد از ارسال اندیشه های خود دریافت می کنید در روی صفحه تلویزیون خانه تان ظاهر نمی شود بلکه آنها همان تصاویر و اتفاقات زندگی تان  ظاهر میشود. 


بنابراین اگر می خواهید در زندگی خود تغییری ایجاد کنید کانال را عوض کنید و موج را با تغییر دادن اندیشه ها و افکار خودتون تغییر بدهید. 

اولین قدم رضایت از وضعیت فعلی . و سپاسگذاری. شاید کلیشه به نظر بیاد واژه سپاسگذاری. ولی بهتره از هر شرایطی داری نکات مثبتش را در نظر بگیری و خودت را خوشحال نگه داری تا غر غرو و طلبکار. راجع به بسامد و فرکانس خیلی صحبت هست. ادامه دار. 

نشانه های بیداری روحی معنوی


علامت های بیداری معنوی چیست؟


یکسری اتفاقاتی در زندگی آدمهایی که با تلاش و کوشش سعی در رشد روحی خود دارند میفتد که چند تا از آنها را مختصر میگویم:


1-خودبخود یکسری آدمها را از زندگی تون حذف میکنید و کنار میگذارید


2- بیشتر دوست دارید بروید به طبیعت و دل جنگل و کوه . طبیعت بهتون آرامش میدهد .


3-خودبخود بدن شما خواستار تغییر غذای شما میشه. به سالادها و غذاهای غیر گوشتی تمایل پیدا میکنید. دلتون سبزیجات میخواد


4-دائم براتون سوال پیش میاد که وظیفه ام چیست ؟ من کی هستم ؟ مرگ چیست؟ کنجکاوی به حدی میرسد که مثل یک آدم تشنه به آب در جستجوی علوم ماورایی و آموختن هستید. 


5- با نفس خود بیشتر آشنا میشید . نباید باهاش بجنگید . میفهمید که کدام حرفها از نفس تون میاد کدام فکرها از روح پاک . هرگز قدرت را دست نفس ندهید. 


6-ممکنه یک کم آشفته خاطر بشید و همه گذشته تان را زیر سوال ببرید گاها . 


7- غده پینه آل که مرتبط با چشم سوم است فعال میشه و گاهی سردرد میگیرید .

8- ماورای مسائل را می بینید. مسائل را به صورت جزئ نمی بینید بلکه کل آن و ماورای آن را می بینید. و طرح اصلی مثل پازل جلوی چشمتان می آید.

... از نشانه های دیگر باز هم هست . فعلن تا اینجا مهم هایش را گفتم 


انتشارو کپی مطالب فقط با ذکر منبع و لینک آن مجاز است. 


درس ایسنتاگرام : https://www.instagram.com/banafshyas/

آدرس پرشین بلاگ: https://dance-life.persianblog.ir/                                          

 آدرس تلگرام: t.me/banafshyas

انواع خواب

دوستان عزیزم. انواع خوابهایی که میبینیم را تاجایی که اساتید گفتند براتون میگم. استادم در سال هشتاد وپنج اکیدا و اکیدا توصیه کرده بود خوابهامون بنویسیم و میگفتند  بسیار در زندگی ما تاثیر دارد و از اسرارمگو است که کسی نمیداند انچه شما به خواب میبینید گاهی زندگی تان را دگرگون میکند

1-یک سری خوابها . حاصل سناریو ذهن خودمون است. قشنگ واقف هستیم و خودمون کارگردانی میکنیم . این مرتبه برای کسانی که در خواب اگاه هستند میباشد. 

2-یکسری خوابها به صورت سمبولیک و نشانه است و واقعیت دارد. و اغلب هشدار یا  خبر خوب و یا خبر از آینده است. مثل خواب مار . که خودم دیدم چند شب پیش . که دشمن خانگی است. 

و تفسیر دارد.

3-یکسری خواب با اهمیت تر دیدن خواب ها رویای صادقه و لوسید دریمینگ است. که روح اگاه به جاهایی میرود که ندیده و خبرهایی میشنود که نشنیده . و یا اکثر اموات با این افراد ارتباط برقرار میکنند هرچند بی ربط باشند و فامیل خیلی دور باشند. و یا روح مقدسین را میبینند. اینها واقعیت واقعیت واقعیت محض است. از این جهان واقعی تر و خیال نیست. 

تشخیص خواب صادقه از خواب تخیلی مشخصه. چون گاهی با یک حالت عجیب بیدار میشویم و خیس عرق و یا با صدای ناقوس مانند. گویی ما را بیدار میکنند تا برویم و به هشدار رسیدگی کنیم. 


4-این نوع اخر خواب دیدن را کمتر گفته شده راجع به آن. در این خوابها گاهی روح تکامل یافته و جستجو گر  مثل یک دانشجو در جهان بی نهایت هدایت میشه و به او درس داده میشه . نادیده ها به اون نشان داده میشه . گاهی امتحان هم گرفته میشه. و گاها به او حتی گفته میشود که چه کارهایی باید انجام دهد . و بعد از بیداری به چه کسانی بگوید . در این حد دستورالعمل ها واضح و حرفها صریح و آشکار است. من نمیدانم در چه مرتبتی ادما اینگونه خواب میبینند ولی گاهی از کودکی مستعد هستند و خودشان فکر میکنند همه اینطوری هستند. 


5- گاهی در حالت نیمه بیداری شما صحنه هایی میبینید بسیار واقعی تر از جایی که هستید. و یا حضور حس میکنید. و یا عملا موجودات غیرارگانیک را میبینید. این حالت وقتی خیلی خوابتان می آید پیش می آید که خبر از آینده یا هشدار یا وقوف به امری حاصل میکنید و خداوند شما را اگاه میکند. 

6- انقدر خدا مهربان و مهربان و مهربان است وقتی فردی از دنیا خسته و بیزار میگردد و یا افسردگی مقطعی پیدا کند در خواب خداوند چنان شور و شعف و وجدی به او میدهد که بعد از بیداری کلن دلمردگی او از بین میرود و با شوق و ذوق به زندگی ادامه میدهید. 


7اگرسوالی دارید قبل از خواب بپرسید و بعد ذکرهای الهی بگویید و بخوابید . جوابتان را میگیرید.


راجع به خوابهای بی معنا و پوچ هم ننوشتم . چون به علت اضطراب و ترس یا بدخوابیدن و یا دیر شام خوردن پیش می آید.

یکسری جاها در اینترنت دیدم که آموزش رویابینی میدهند. 

سعی میکنم ترجمه کنم براتون و ببینیم آیا واقعا کاربردی هست یا نه؟  


منبع این مطلب تجربه شخصی است. 

انتشارو کپی مطالب فقط با ذکر منبع و لینک آن مجاز است. 

درس ایسنتاگرام : https://www.instagram.com/banafshyas/
آدرس تلگرام: t.me/banafshyas
آدرس پرشین بلاگ: https://dance-life.persianblog.ir/