دنیایی به رنگ یاسی

دنیایی به رنگ یاسی

زندگی یعنی زنده و پاک زیستن و لمس حقایق بی نظیر هستی و بهترین استفاده از این هدیه ملکوتی وشکرگزاری
دنیایی به رنگ یاسی

دنیایی به رنگ یاسی

زندگی یعنی زنده و پاک زیستن و لمس حقایق بی نظیر هستی و بهترین استفاده از این هدیه ملکوتی وشکرگزاری

کرونا

دوستان من، ما باید ذهن خود را از اخبار منفی رها کنیم، دوستان عزیزم باید ذهن خودمان را رها کنیم و ترس و نگرانی را بیرون بریزید. نمی گویم کاملا بی خیال و بدون ایمنی باشیم، اما میگویم ذهنتان را از نگرانی، ترس از مرگ و ترس از بیماری خالی کنید، که حقیقتا مرگ ترس ندارد و عین شفا و ورود به جهانی والاتر است و همدیگر را آنجا بلاخره خواهیم دید، علی الخصوص اعضای خانواده، در کتب مختلف خواندم و دیدم ، و تحقیفات گسترده ای راجع مرگ کردم و اولین پست من سال ۸۷ در مورد مرگ بود که انسان مثل یک کتاب است وقتی میمیرد محتوای کتاب در واقع اصل و واقعیت ما منتقل میشود و کتاب بدون محتوا دیگر ان کتاب نیست و جسم ما لباس روح ما است و امانت الهی و باید حسابی به آن رسیدگی کنیم و در بهترین وضعیت و شرایط نگه داریم ، اما از مرگ نترسید که فقط لباس عوض کردن است . و زندگی ارزشمند است و زیباست و آنچه ترس دارد و شجاعت میخواهد زندگی کردن است، ان شالله که صد و بیست سال زنده باشید و از زندگی شاد و پر از نعمت و برکت و ثروت و شادی و عشق برخوردار باشید.


پ.ن: این متن را من در اینستاگرام یک ماه پیش نوشتم - و یک فولدر کامل تحقیقات کرونا هایلایت کردم . 




https://www.instagram.com/banafshyas/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.