دنیایی به رنگ یاسی

دنیایی به رنگ یاسی

زندگی یعنی زنده و پاک زیستن و لمس حقایق بی نظیر هستی و بهترین استفاده از این هدیه ملکوتی وشکرگزاری
دنیایی به رنگ یاسی

دنیایی به رنگ یاسی

زندگی یعنی زنده و پاک زیستن و لمس حقایق بی نظیر هستی و بهترین استفاده از این هدیه ملکوتی وشکرگزاری

یک فیلم معنوی فوق العاده

سلام و ماه رمضان سال 97 هم آمد. و یک اتفاق معنوی و گاهی یک تلنگر

دیشب داشتم فیلم نگاه میکردم که تمام کانال ها را بالا پایین میکردم و خسته از کارهای دفتری و شخصی و غیره

و از فیلمهای بیخودی

که چشمم خورد به این فیلم که خود به خود از روش رد شدم.

خوب جالب این بود که روی یک کانال بیخود زدم که هیچی نداشت . خود به خود فرکانس ماهواره قطع شد منم برای اینکه ببینم چرا قطع شده کانال را عوض کردم دوباره برگشت به همان کانال که با کیفیت عالی داشت ان فیلم را پخش میکر.

شاید شما دیده باشید . ولی برای من خیلی ارزش داشت

فیلم the Shack ( کلبه ) مخصول 2017 . مشخصا برای کسانی که تجربه معنوی دارند کاملا واقعیت به نظر می آید.

و به قدری لذت بردم . که چند وقتی بود تشنه یک فیلم درست حسابی و بی صحنه های فجیع قتل و کشتار و جنایت و کارای قبیح بودم.

اکثر کسانی که دیدند چند بار دیدند.

من برایم مسلم است که منشا الهی دارد. و از جایی که نمیدانم میدونم که یک استعاره واقعی است .



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.