دنیایی به رنگ یاسی

دنیایی به رنگ یاسی

زندگی یعنی زنده و پاک زیستن و لمس حقایق بی نظیر هستی و بهترین استفاده از این هدیه ملکوتی وشکرگزاری
دنیایی به رنگ یاسی

دنیایی به رنگ یاسی

زندگی یعنی زنده و پاک زیستن و لمس حقایق بی نظیر هستی و بهترین استفاده از این هدیه ملکوتی وشکرگزاری

چاکراهای 8 و 9 و 10 و 11 و 12

سلام به دوستان خوبم دیروز اتفاقی دنبال عکس سیمرغ و فرق سیمرغ و ققنوس میگشتم که از سری عکسها به صفحاتی رسیدم که راجع به چاکراهای هشت و نه و ده و یازده و دوازده بود.

قبلا در موردش خیلی خیلی مختصر شنیده بودم ولی پیگیری نکردم و درواقع اطلاعاتی نبود نه به انگلیسی نه به فارسی خیلی خیلی محدود .

چاکراهای قبلی هم که با آنها آشنا هستید و کلی در سال های قبل راجع بهش صحبت کردیم و من سعی میکنم پست های قبلی را به این وبلاگ اضافه کنم


سیستم دوازده چاکرایی

چاکراهای هفتگانه از ریشه تا تاج  رنگ رنگین کمان هستند به ترتیب، و وقتی چاکراهای روحی هشت و نه و ده و یازده به آنها اضافه می شود. رنگ های مرتبط با فلزات و عناصر دیگر مانند طلا، پلاتین و ترکیبی از آنها اضافه میشود.

چاکرا هشتم - کمی بالای چاکرا تاج، حدود 2.5 سانتی متربا لای آن است. با چاکرای هشتم، می توان وارد قلمروهایی فضا و زمان عبور شد. گفته می شود این مرکز انرژی دسترسی به جهان های موازی و زندگی های موازی زا توسعه میدهد ؛ که به آن قلمرو اکاشیک میگویند که زمینه به وقوع پیوستن توانایی های بالفوه ای است که داریم .این مرکز انرژی برای شامانی و ارتباط با راهنماهای روحانی مفیداست.

فعلا تا همینجا داشته باشین . تا بقیه اش را ترجمه کنم و به لحاظ درست بودن مقایسه کنم.



نظرات 1 + ارسال نظر
فریبا پنج‌شنبه 17 خرداد 1397 ساعت 00:11

خوشحالم که دوباره می نویسی :)
میشه دوباره از روزمره هات هم بنویسی؟

حتما ان شالله

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.