دنیایی به رنگ یاسی

دنیایی به رنگ یاسی

زندگی یعنی زنده و پاک زیستن و لمس حقایق بی نظیر هستی و بهترین استفاده از این هدیه ملکوتی وشکرگزاری
دنیایی به رنگ یاسی

دنیایی به رنگ یاسی

زندگی یعنی زنده و پاک زیستن و لمس حقایق بی نظیر هستی و بهترین استفاده از این هدیه ملکوتی وشکرگزاری

معرفی فیلم * دروازه نهم * رومن پولانسکی


معرفی فیلم خیلی جالب از رومن پولانسکی با بازی جانی دپ به اسم دروازه نهم. بازهم در این فیلم رمن پولانسکی خیلی ظریفانه پرده از اسرار شیطان پرستان بر میدارد. این جالب است کا فیلمهای پولانسکی اصلا هیچ موجود ترسناک و الکی ندارد و بدون استفاده از المانهای فیلم های ترسناک ، بهترین و هیجان انگیز فیلم را میبینی، مثل فیلم رزماری بیبی یا بچه رزماری که باید بگویم دوسه بار دیدم.

خلاصه ای از داستان : «دین کوروسو» (جانی دپ) دلال کتابهای کمیاب است و با تهیه این گونه کتابها برای کلکسیونرهای ثروتمند روزگار میگذراند. یک میلیونر نیویورکی به نام «بوریس بالکان» (لانگلا) از او می خواهد دو نسخه دیگر از کتاب «دروازه نهم به قلمرو پادشاهی سایه ها» را که یکی در پرتغال و دیگری در فرانسه است، بیابد. در افسانه ها آمده که این کتاب با همدستی شیطان نوشته شده و به همین دلیل نویسنده اش زنده زنده در آتش سوزانده شده است. قصد بوریس این است که با مقایسه کتابی که دارد با دونسخه دیگر، نسخه اصلی را تشخیص دهد.

این جالب بود که کتاب توسط شیطان نوشته شده بود و اینکه برام خیلی سوال بود دروازه نهم چی است؟ چون طرز تفکر رومن پولانسکی را خیلی جالب میدونم. و میدانم که اطلاعات زیادی راجع به ایلومیناتی ها و شیطان پرستی داشته است.

چرا که اگر بدانید بد نیست که همسر رومن پولانسکی را عده ای شیطان پرست به سرکردگی چالرز منسون با هشت ضربه چاقو کشتند و حتی به مهمانانش هم رحم نکردند و همه را کشتند.

خود منسون داستانی دارد جداگانه که من مستندش را دیدم که با این حجم کثافت کاری و قتل و کارهای خبیثانه آن موقع که مستند زندگی اش را دیدم زنده بود برای خودش خیلی شیک تو زندان بود و هنوز زنده بود. گویا سال 2017 به مرگ طبیعی مرده است. کسی که صدها نفر را زنده زنده سوزانده بود و قربانی کرده بود. نمیدونم این قوانین امریکا چطوریه که طرف با نیش باز تو زندان داشت زندگی اش میکرد.

اما از قبل میدونستم زن رومن پولانسکی به طرز فجیعی کشته شده. اما اینکه زندگینامه یک شیطان پرست به اسم چارلز منسون را دیدم فهمیدم خیلی چیزها پشت پرده است

  • جدیدا علاقمند شدم به فیلمهای رومن پولانسکی ، شاید در دهه بیست سالگی این فیلمها را به زور و صرفا جهت اینکه تو محافل روشنفکری حرفی داشته باشم می دیدم ولی اصلن دوست نداشتم، اما الان مثل تشنه به آب دنبال این چیزها هستم.
  • پدرم میگوید که من در موضوعات اخرزمانی غرق شدم، اما واقعیت اینه که اخرزمان دست از سر ما بر نمیدارد. وگرنه همه دوستان که از سال هشتاد و نه با من بودن میدونن من خیلی به زندگی عشق می ورزم و همواره در تدارک فردای بهتر هستم، اما عشق به ماوراطبیعه هم دارم. کاشکی دانشگاهی چیزی بود برای این موضوع البته صدبار گفتم.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.