دنیایی به رنگ یاسی

دنیایی به رنگ یاسی

زندگی یعنی زنده و پاک زیستن و لمس حقایق بی نظیر هستی و بهترین استفاده از این هدیه ملکوتی وشکرگزاری
دنیایی به رنگ یاسی

دنیایی به رنگ یاسی

زندگی یعنی زنده و پاک زیستن و لمس حقایق بی نظیر هستی و بهترین استفاده از این هدیه ملکوتی وشکرگزاری

(چگونه احساس خوشبختی کنم؟ چگونه نسبت به خودم احساس خوب داشته باشم؟

(چگونه احساس خوشبختی کنم؟ چگونه نسبت به خودم احساس خوب داشته باشم؟ من که آدم صد در صد موفقی نیستم شغل شکوهمندی ندارم ،آدم حقیری هستم عین واقعیت،)
این گفتگوی ذهنی خیلی از افراد است که روحیه بد خود را به عوامل ژنتیکی و هورمون نسبت میدهند، و به عده ای نیز پدر و مادر خود را مسئول حال بدخود میدانند که مثلا در بچگی یک سری بدرفتاری ها و محرومیتها داشتند که در ضمیر ناخوداگاهشان ثبت شده و بعضی فکر میکنند اوضاع کشور و جهان داغون است، و مجبورند شرایط را تحمل کنند و مدام راجع به گرانی و کمبود امکانات و هوای آلوده و ... صحبت میکنند و روحیه شان بدتر بدتر میشود، دقیقا در همین زمان و با شرایط یکسان ، یک عده به حال خوب دقیقا در شرایط یکسان در حال کار و تلاش و بهتر کردن شرایط پیرامون خود هستند و انها هیچ بهانه ای قبول نمیکنند و به سوی بهتر شدن قاطعانه مبجنگند و اوضاع خود و اطرافیانشان را بهتر میکنند. همیشه لبخند بر لب دارند. با اینکه در موارد فوق پاره ای از واقعیت وجود دارد و بدون شک عوامل ژنتیکی، محیطی ، کودکی تاثیر در حال بد افراد دارد ، امد باید اعتراف کنیم که این فریب است که بگوییم نمیتوانیم احساسمان را تغییر دهیم، واقعیت این است که میتوانید احساستان را تغییر دهید.
#احساس_خوب #روحیه_خوبی_داشته_باشیم


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.