دنیایی به رنگ یاسی

دنیایی به رنگ یاسی

زندگی یعنی زنده و پاک زیستن و لمس حقایق بی نظیر هستی و بهترین استفاده از این هدیه ملکوتی وشکرگزاری
دنیایی به رنگ یاسی

دنیایی به رنگ یاسی

زندگی یعنی زنده و پاک زیستن و لمس حقایق بی نظیر هستی و بهترین استفاده از این هدیه ملکوتی وشکرگزاری

تحقیقات در مورد ماورا و فرشتگان


وقتی برای اولین بار که با فرشته ها برخورد داشتم ، به زمانی برمیگردد که داشتم  در باغ کتاب می خواندم . پدرم ناگهان از راه رسید و همانطور که ​​به سمت من می رفت ، آن سوی چمن تازه چیده شده من ، او را دیدم که در حال خم شدن و برداشتن چیزی است. چند بار ایستاد تا همان عمل را تکرار کند و وقتی به من رسید یک مشت پر سفید زیبا به من داد.  این اولین تجربه آگاهانه من از نجواهای فرشته ها بود ، آن یادآوری های جادویی که همه ما را دوست دارند و از آنها مراقبت می کنند. پرها فقط یک علامت هستند و بسیاری دیگر وجود دارد از جمله پروانه ها و رنگین کمان ها. گاهی اوقات می توانید تشکیلات جادویی را در ابرها مانند پرها یا یک فرشته تمام عیار مشاهده کنید. من همیشه فکر می کردم که آنها شبیه کروبیان هستند که از ابرهای کرکی ساخته شده اند اما این ابرهای پراکنده ای هستند که شما باید جستجو کنید. من از یک نمایش به خانه می رفتم و پشت جعبه اسب گیر کردم. به جای ناامید شدن ، تصمیم می گیرم که پشت سر هم بمبی کنم و این زمانی بود که اولین فرشته ام را دیدم. این یک عظیم بود ، با یک شمشیر و یک چنگ که بی احتیاط از یک طرف گذاشته شده بود. رنگ های غروب خورشید کم کم محو می شدند و رنگی فیروزه ای و آبی به آسمان می گذاشتند. در ذهنم تردیدی وجود نداشت که این مایکل است و تقریباً وقتی ماشین را دیدم تصادف کردم. خوب فرشته ها چه هستند و از کجا آمده اند؟ کلمه فرشته از کلمه یونانی مسنجر گرفته شده و هاله نشان دهنده فضیلت و برائت است. بال ها نقش یک فرشته را به عنوان یک پیام رسان در حال سفر بین آسمان و زمین نشان می دهند. در اصل فرشتگان با بال به تصویر نمی کشیدند و اولین نمونه از یک فرشته بالدار در هنر در یک موزاییک قرن 5 در کلیسای St.Prudencia در رم است. فرشتگان در متون مقدس یهودی و مسیحی کتاب مقدس و غیر کتاب مقدس به عنوان موجودی روحانی ، برتر از انسان از نظر قدرت و دانش ، به تصویر کشیده شده اند در فرشته شناسی نه گروه کر فرشته وجود دارد که به سه گروه رده ها و حوزه ها تقسیم می شوند. رتبه اول ، سرافیم ، خروبیم و تاج و تخت. این فرشتگان کاملاً معطوف به خدا هستند. رتبه 2 ، سلطه ها ، اختیارات و اختیارات. این فرشتگان از آنجا که به کیهان توجه دارند ، خدا را می شناسند. رتبه 3 ، اصولگرایان ، فرشته ها و فرشتگان. این فرشتگان بر ملت ها نظارت می کنند ، با انسانها درگیر هستند و خدا را از طریق خلقت او می شناسند. وقتی من شروع به کار با فرشتگان کردم و تصمیم گرفتم کدام یک را تولید کنم س questionsالات زیادی وجود داشت. من می دانستم که مردم باید به چیزی خارج از خودشان متصل شوند و به نظر می رسید که بدنبال امید ، آرامش ، عشق ، شفا ، راحتی ، قدرت و زیبایی هستند. بنابراین من این هفت Archangels را انتخاب کردم زیرا آنها از هر لحاظ برای مقابله با بیشتر مشکلات زندگی که با آنها روبرو هستیم عالی هستند. سپس پنج فرشته زودیاک اضافه کردم تا برای هر علامت ستاره و داشتن ویژگی های اضافی برای کمک و راهنمایی ذاتی داشته باشیم. هفت فرشته: فرشته فرشته مایکل مایکل مایکل فرشته شجاعت ، قدرت و قدرت است



نیاز به ادیت   ، هول هولکی ترجمه شده است
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.